Monday, November 8, 2010

ALAMAK!

For the first time, kawan2. Saya tk pegi sklh hrni! aduhh. Bak kata kakak senior, Kak Najwa, sehari tk pegi class, kte dh waste RM200 duit parents. OMG. Umi, Ayah, maafkan Ct!

NOO!!! Saya bukan budak ponteng! Saya demam, batuk, selsema. Aduhai. Datang negara org, tertinggal immunity kt Malaysia. Anyhow, saya telah dilayan dgn baik oleh hsemates saya, terutama sekali Wan Amira Afiqah and Nurul Ahya. Thanks you guys!

Amazingly, Skyping je dgn dia, sihat terus. ^^ ILOVEYOU. Thank you sayang! Berjam2 kami skyping. Kesian lappy Ira. 

Ohh! Saya mahu melepaskan geram sebentar. Macam ni kisahnye. Adalah sebuah lappy berskin biru muda milik saya. Itu je lah lappy yg sy ade. So, bfre dtg sini, mcm2 lah sy upgrade lappy tu. Saya tukar bju dia, saya kuatkn immune system dia, saya kuatkn kesihatan dia, bg dia laju skit. TUP2! Sampai je Bumi Anbiyaa dan juga Bumi Firaun ni, lappy tu buat masalah.

UP : Engineers yg sgt Pro tentang laptops.

  Dearest Engineers,
Lappy saya dah berumur dalam 5 tahun. Saya mempunyai masalah menggunakannya kerana ia sering off sendiri. Setelah saya rujuk kepada abg Yaseer, beliau cuma bgtau sy yg lappy tk blh ltk ats katil. Nanti cepat panas. Okay. Saya pn letak ats katil, ats buku, dengan extra, external fan milik Apple ( Amira ). Saya sgt gembira kerana lappy sy tak off smp dia hbs bttry sndr, mcm lappy lain. Tapi masalahnye, dia akan off jgk sblm bttry hbs klau nk mle scanning, atau buat ape2 yg berat bg lappy tu. Mungkin scanning, etc blh memanaskan lappy dengan cepat.

Jadi, saya buat kesimpulan yang internal fan tu dh extremely damaged. Tapi sekarang wahai engineers, kenapa lappy saya sorg yg tk blh psg cable internet? Haritu boleh je but since kelmarin, dh tk boleh dh. Saya tak pasti tak tahu kenapa. Tapi, mmg masalh besar untuk saya sbb sy sgt perlukan lappy untuk berhubung dengan yg tersayang. Saya dah segan pinjam lappy org skrg.

Terima kasih.

*Ohh! Saya lupa nk tny satu soalan. Kenapa internal fan sgt mahal? Saya cuma student. Tkde harga utk students ke? =='

Terima kasih sekali lagi.

Hmm.. itu lah masalah sy. Saya tau, buat ape cte kt korg kn? Bukannye korg tny pn. But, lantak lahh. Ni blog saya.

Sayang, sayang, sayang, sayang, sayang, ILOVEYOUSODAMNMUCH! <3

No comments:

Post a Comment